Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jenta80

Hei. Fikk for ca. en uke siden en sårhetsfølelse/svie i underlivet (på utsiden, ikke inni) kjæresten min sa at det så ut som jeg hadde fått noen kviser nedentil og jeg tenkte ikke noe mer på det. Regnet med at det var pga. mye sex de siste dagene. Så trodde jeg det var gnagsår fra en ny bukse. Etter noen dager så jeg at "sårene"- ikke kvisene, fortsatt var der, samtidig som jeg hadde fått et nytt på magen, ved navlen og et helt øverst på rumpa. I underlivet var det 5. De i underlivet hadde rur og har ikke sett verk eller liknende i de sårene. det på magen og rumpa derimot, hade verk. Så her om dagen hadde jeg fått et tilsvarende sår under høyre arm. det er større enn de andre og ømt, det svir og har verk i seg. De andre sårene har ikke svidd eller klødd, men det på rumpa har vært vondt når jeg har kommet borti det med truse/bukse. Nå, en uke etterhar 3 av de 5 sårene i underlivet nesten forsvunnet. Det på rumpa har en skikkeli rur og det under arma er ferskt og fuktig enda. Jeg begynte på P-piller for 2 mnd. siden pga ny kjæreste. Denne kjæresten hadde et munnsår når vi møttes (og hadde munnsex) for 3 uker siden. Han har aldri fått påvist herpes 1, men sier selv, at det kan være det. Munnsåret var borte når vi møttes for ca. en uke siden, men det var da mine symtomer kom. Høres det ut som om jeg har fått herpes 2 eller kan det være noe annet, siden det ikke klør og svir, og jeg ikke har sett blemmer eller verk nedentil, bare "sårskorper"... synes også at det virker rart med spredning til andre deler av kroppen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276338-ulsletts%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...