Gå til innhold

nuvaring og squerting...

Anbefalte innlegg

nintendo1365381088

Hei. Jeg og min samboer har et lite spørsmål angående nuvaring og krafting squrting.. Er det noen fare for at denne ringen vil følge med "ut" når min samboer og jeg har sex, tror dere.. hun squerter meget kraftig.. vi prater "stråle" her.. hvor godt sitter disse ringene egentlig.. grunnen til at vi spør er det at vi ikke skal få flere barn (ordre fra legen) da dette vil være meget farlig for min samboer da hun sist fikk svangerskapsforgiftning og det resulterte i at magemusklene revnet.. vi tenkte jo teste med kondom første gangene for å se om ringen "sitter igjen" der den skal, men i sexens hete stund, har vi en tendens til og bli litt vel revet med og er redde for at vi skal "glemme" kondomen.. hun vil ikke ta opp dette med sin privatlege da hun føler seg litt dum med tanke på at det ikke er så vanlig med squerting (kun 10% av alle kvinner kan dette).. så derfor hendvender vi oss til dere i steden og håper at noen veit litt mer om dette en det vi gjør.. ringen altså.. har søkt rundt på nettet i flere timer, men finner kun sex-sider, og det er ikke slike sider vi leter etter.. finner liksom ikke denne type informasjon på produsenten av nuvaring sine sider heller.. håper på svar .. hilsen 2 som vil ha sex uten avbrudd med kondom.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276386-nuvaring-og-squerting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Jøss, har aldri hørt at noen kaller kvinnelig ejakulasjon for "squerting"...? Ja, ja. Da har jeg hørt det også.

Det du spør om er om strålen kan feie med seg ringen på vei ut?

Herregud - i så fall må det jo være et salig trykk på sakene.

Ellers så ville jeg absolutt foreslå hormonspiral - det er 100% sikkert, og ingen fare for at kommer seilende ut av kraftige orgasmer eller andre flodbølger ;-)

• 2 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...