Gjest Silver Fairy Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Om du blir spurt direkte av en venn om du vet om ektefellen hans/hennes er utro, og du visste at han/hun var det, ville du svart ærlig på det da? (Vennen din har mistanke om utroskap.) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Ved spørsmål så hadde jeg svart ærlig. 0 Siter
Speak Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Ja, det hadde jeg. Det finnes sikkert unntakstilfeller hvor man ikke hadde sagt noe, men standard er å være ærlig. 0 Siter
mrxx Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Jeg hadde nok svart ærlig hvis jeg hadde blitt spurt direkte. Ellers hadde jeg ikke lagt meg bort i det, hvis det ikke var noe spesielt. Jeg ønsker ikke å bli blandet inn i noe sånt og hadde ikke godtatt at andre hadde blitt sure på meg fordi jeg enten sa noe eller ikke sa noe. Det hadde jeg rett og slett ikke godtatt og blitt lyn forbannet. Noen blir forbannet på deg uansett hva du gjør og ikke gjør og det hadde jeg rett og slett ikke godtatt. 0 Siter
Icora Panter Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Da får du problemer om du ikke svarer ærlig i vertfall... Om hun finner det ut. Og mår hun spør direkte, så forventer hun nok et ærlig og ikke beskyttende svar.. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 det er bedre og bli såret av sannheten enn og bli lykkelig av løgnen... går for den jeg.. 0 Siter
ball1365380555 Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Jeg ville sagt til kompisen min at dens ektefelle har mistanke - og si at "enten forteller du det selv - eller så gjør jeg det". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.