Gå til innhold

utflot

Anbefalte innlegg

Gjest beskymret mann

Jeg har i de siste merket lit utflot, etter at jeg har urinert. utflotet er lys hvit, uten lukt. Har også hadd "stikke" lingnente smerter i område urinleder, men de er noen månter siden. Har tatt klamydia test to ganger, og gonore test en gang. Prøvene har vært nekative. Partneren min hadde også utflot og lit kløe, men de forsvant. Hva kan de være??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276412-utflot/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Det er selvfølgelig ikke mulig for meg å stille noen sikker diagnose på grunnlag av disse sparsomme opplysningene. Det kan høres som det er en infeksjon du har, mest sannsynligvis i urinrøret, eventuelt i blæren eller andre deler av urinsystemet eller tilgrensende kjertler. Det er ikke godt å vite hva slags miroorganismer som forårsaker dette. Det er kanskje mest sannsynlig vanlige bakterier ( da tenker jeg i motsetning til seksuelt overførte infeksjoner) Hvis det var jeg som hadde ansvaret for å komme frem til diagnose ville jeg tatt en vanlig urinprøve, eventuelt een prøve fra urinrøret og undersøkt på vanlige bakterier og soppen Candida. Det høres ikke som en virusinfeksjon og klamydia har du fått undersøkt allerede. Jeg ville også undersøke partneren din. Når/hvis dere finner noe årsak, husk at b egge partnere skal behandles. Og husk at behandlingen skal gjennomføres, selv om du blir bedre etter en bare noen få tabletter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276412-utflot/#findComment-2232160
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...