Gå til innhold

fordøyelsessystemet

Anbefalte innlegg

Gjest red label

Har hatt problemer med fordøyelsen siden jeg gikk på Jasmin p-piller. Har tidligere ikke hatt noen bivirkninger på p-piller og har etter dette gått over til trionetta som fungerer bra. Tingen er den at jeg har hatt problemer med magen siden den gang, og det begynner å bli en stund siden nå, over ett år siden. Det har gjennom denne tiden vært opp og ned, men nå i det siste med en uhyre slitsom eksamensperiode har jeg i tillegg til å få kramper i tarmene (slik det føles; alla mensensmerter) har også tykktarmen min blitt øm (tror det er det det er...) -gjør vondt når jeg setter meg ned/sitter. Trodde dette skulle gå over av seg selv, men det har nå vært slik i et par uker og jeg begynner å lure på hva det er for noe. Hvis jeg skal beskrive det nærmere vil jeg si at det nesten føles ut som det er en kul som presser mot tarmen når jeg sitter. Har prøvd å få time hos fastlegen før sommeren men han og de andre på kontoret er dessverre opptatt til sommerferien. Er dette noe farlig eller vil det mest sansynlig gå over av seg selv?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276433-ford%C3%B8yelsessystemet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...