Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette kjøpte jeg til kjæresten da han kjøpte hytte i fjor:

http://www.scandinavianlife.no/epages/MonogramDB.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/MonogramService/Products/700100/SubProducts/700175&Currency=NOK

Fikk brodert inn navnene våre på det og han ble kjempeglad. :o)

Ja, nå var jeg jammen såent mens jeg åpnet vedlegget ditt! ;-) Trodde du mente at du hadde fått navn brodert på noe ala dette *he he*:

http://www.korssting.dk/images/599557-p.jpg

*Fnis* Nei, den var for drøy selv for meg!

Jeg fikk en sånn broderikatalog i posten, og det som virkelig tok kaka var et "velkommen til campingvogna"-skilt i korstting! ;-)

Det er vel grenser for hvor mange gjester man har plass til å ønske velkommen i vogna, da....;-)

Jeg fikk en sånn broderikatalog i posten, og det som virkelig tok kaka var et "velkommen til campingvogna"-skilt i korstting! ;-)

Det er vel grenser for hvor mange gjester man har plass til å ønske velkommen i vogna, da....;-)

*Hehe* Har en venninne som broderte et lite skilt med WC på og hengte på utsiden dodøra. Hun hadde utrolig lyst til å brodere et til med "Gang" og henge på innsiden av dodøra... ;o)

*Hehe* Har en venninne som broderte et lite skilt med WC på og hengte på utsiden dodøra. Hun hadde utrolig lyst til å brodere et til med "Gang" og henge på innsiden av dodøra... ;o)

*hi hi* Det hadde jo vært en artig ting å gjøre! :-)

Ellers er det jo ganske smart å ha skilt på dodøra, hva enten det er brodert eller ikke. Særlig hos oss der dodøra er rett ved siden av soveromsdøra, og før vi fikk opp skilt var det dessverre noen som gikk feil og dermed så alt rotet vårt....;-)

Annonse

La oss håpe den ikke synker... :-)

Phu, godt du ikke ble sur. Det var ikke meningen å være ekkel altså.

Jeg synes en hyttebok er en flott innflyttningsgave til noen som har fått seg hytte. Alternativt noe til peisen - en peispuster kanskje.

Noe koselig å servere noe i - et fint fat el. bolle kanskje.

Annonse

Phu, godt du ikke ble sur. Det var ikke meningen å være ekkel altså.

Jeg synes en hyttebok er en flott innflyttningsgave til noen som har fått seg hytte. Alternativt noe til peisen - en peispuster kanskje.

Noe koselig å servere noe i - et fint fat el. bolle kanskje.

Neida, ingen grunn til å bli sur... :-)

Takk for tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...