Gjest Marimaria Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg har morbus chrons og har fått remicade- behandling hver 8. uke, de siste to år. For halvannet år siden fikk jeg utslett og verk i høyre øre, som ble behandlet ved kraftig kortison ved Ullevål. Etter dette har jeg fått kviseliknende "stikk", som klør endel. Det dukker opp nye hver dag, og de er over hele kroppen, fra under fotbladene til hodebunn, inne i øret og også på tungen. I tillegg til over hele huden generelt. Ullevål har påvist en mild form for gule stafelykokker, og jeg har blitt behandlet med både kortisonkremer, sterilisering av tøy, og nå sist dalacin. Ingenting hjelper, og nå har jeg vært fram og tilbake med dette i et og et halvt år. I tillegg til disse "kvisene" får jeg noe som ser ut som kleggestikk, feks kan et øyelokk hovne opp i et døgn, for deretter er det det andre øyelokket. Nå sist er det tungen som har hovnet. Kan dere ha noen andre innspill enn det legene ved Ullevål klarer å finne ut av? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276486-kviseliknende-stikk-over-hele-kroppen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.