Gå til innhold

Hvor mange her møtte sin kjære på nettet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Min hadde ikke telefon i det hele tatt, faktisk...

Jeg hadde ikke egen telefon, men hadde tilgang til felles sådan på studentbyen! ;-) Stengt for ringing utenfor samskipnaden mellom 8-17 og resten av døgnet bare åpent i "02-området", for de av oss som husker noe sånt! ;-)

mariaflyfly

Jeg hadde ikke egen telefon, men hadde tilgang til felles sådan på studentbyen! ;-) Stengt for ringing utenfor samskipnaden mellom 8-17 og resten av døgnet bare åpent i "02-området", for de av oss som husker noe sånt! ;-)

Herregud, morsan - hvordan overlevde du? :P

Annonse

Herregud, morsan - hvordan overlevde du? :P

Datteren min sier det ikke var noe rart at vi var opptatt av lekser og andre kjedelige saker - vi hadde jo ingenting! Ikke PC med Internett, ikke mobiltelefon og bare én TV-kanal (vel, tre hvis vi tar med de to svenske) som begynte sendingen i 18-tiden om kvelden.

Rart at vi ikke døde unge av bare kjedsomhet...

Datteren min sier det ikke var noe rart at vi var opptatt av lekser og andre kjedelige saker - vi hadde jo ingenting! Ikke PC med Internett, ikke mobiltelefon og bare én TV-kanal (vel, tre hvis vi tar med de to svenske) som begynte sendingen i 18-tiden om kvelden.

Rart at vi ikke døde unge av bare kjedsomhet...

LOL!

Jeg har følt meg litt som et steinaldermenneske jeg også:-)

Jeg husker godt at jeg tenkte tilsvarende tanker om mine foreldres barndom - ikke hadde de kassettspiller, ikke hadde de TV. Jeg husker også at jeg tenkte (som cirka 10 åring?) at det ville endre seg med neste generasjon, for nå 8dvs midt på 70-tallet) var jo ALT oppfunnet!! *he he*

Og plutselig en dag får man spørsmål fra poden om hvilken TV-kanal som var min favorittkanal som barn, hvilket gameboyspill var min favoritt, og deretter se det overraskede fjeset da sannheten om mors barndom går opp for ham! ;-)

LOL!

Jeg har følt meg litt som et steinaldermenneske jeg også:-)

Jeg husker godt at jeg tenkte tilsvarende tanker om mine foreldres barndom - ikke hadde de kassettspiller, ikke hadde de TV. Jeg husker også at jeg tenkte (som cirka 10 åring?) at det ville endre seg med neste generasjon, for nå 8dvs midt på 70-tallet) var jo ALT oppfunnet!! *he he*

Og plutselig en dag får man spørsmål fra poden om hvilken TV-kanal som var min favorittkanal som barn, hvilket gameboyspill var min favoritt, og deretter se det overraskede fjeset da sannheten om mors barndom går opp for ham! ;-)

Mine spør også av og til om jeg så på DisneyChannel eller om jeg spilte mye på data da jeg var liten... :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...