maddiken Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hei, jeg er ei jente på 30 år, ser på meg selv som normal i både vekt og høyde. jeg har veldig mye smerter i korsrygg, høyre skulder og er kald på føtter og hender og dovner bort i føtter og hender. det er noe hjerteproblemer i familen. Jeg har nylig lest artikkel om at kvinner har andre symtomer på hjertesykdomm en karer. og jeg oppfylte alle symtomene. jeg har vært så og si forkjølet siden jul og hatt en antibiotika kur pågrunn av halsbetennelse. Og følt meg influensa syk, men ikke helt liggenede men veldig slapp og noe synsfortyrrelser. Er dette er alvorlig. Jeg jobber 100 % og har to små barn, kan det være stress, og jeg har et fysisk yrke innenfor Bygg og Anleggsbransjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276609-hjertesyk-eller-er-det-bare-stress/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.