Gjest Tussi 1974 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hei, mitt problem som jeg har hatt en stund er at når jeg har samleie med kjæresten min er at jeg ikke klarer komme inni henne ved penetrering. Jeg må alltid trekke meg ut og gjøre resten selv for hånd. Jeg syntes det er utrolig godt når jeg er inni henne og friksjonen er bra, så tror ikke det er det fysiske det står på. Det er nok mer på det psykiske plan, en mental sperre eller noe sånt. Akkurat som jeg binder meg når jeg kjenner at det begynner å nærme seg. Og da stresser jeg enda mer og det går bare ikke. Potensen er imidlertid god. Det går litt bedre når hun suger eller ronker meg, men utløsning sitter langt inne da også. Vi har vært sammen i ca 9 måneder, jeg trodde det skulle gå vekk av seg selv men er nå litt utolmodig. Jeg har kommet noen ganger innimellom men kan telle de på en hånd. Hun syntes det er utilfredstillende for henne å ikke klare å tilfredstille meg på denne måten og syntes derfor sex er litt stress og ikke så kjekt for henne da hun ikke klarer å gi meg klimaks. Hva kan jeg gjøre for å løse dette? Tenkte på å gå til sexolog for profesjonell hjelp men kan ikke finne noen sexologer her jeg bor i Bergen ( fastlegen min visste ikke om noen heller). Vet du om noen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276659-f%C3%A5r-ikke-utl%C3%B8sning-ved-samleie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldfinger1365381086 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 jeg har det nesten på samme måte som deg.klarer fint å komme,men bruker bruker lang tid på det. prøv forskjellige stillinger.doggy funker bra for meg. Tror ikke du trenger å oppsøke hjelp...onani kontra sex er ganske forskjellig,man har bedre kontroll med onani.. selv kan jeg komme på 5 minutt med onani,men når jeg har sex kan jeg nesten holde meg så lenge jeg orker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276659-f%C3%A5r-ikke-utl%C3%B8sning-ved-samleie/#findComment-2233805 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro Isachsen, Sexolog Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Dette er nødvendigvis ikke noe som bør bearbeides på det psykiske planet. Både kvinner og menn har ofte sine egne helt rigide onanimønstre som er vanskeslige å gjenta til når de har parsex. Problemet du beskriver kan være et typisk utslag av for hard behandling under onani, og så har det satt seg som et mønster og en forventning fra kroppens side om at det harde grepet, eller raske rytmen under onanien, må til også under samleiet. Anbefaler at du i første omgang prøver å legge om onanimønstert. Bytt hånd i første omgang. Selv om du sikkert kommer til å bli temmelig frustrert til å begynne med, fortsetter du men den “feile” handa helt til du får det til å gå. Dermed avlærer du etter hvert mønsteret ditt på en svært enkelt måte. Det er også mulig du må ta litt mindre kraftig i, for å gjøre det mer parvennlig. Det hender også det er en psykisk blokkering som ligger bak at menn ikke får det til å gå under samleiet. Da kan det for eksempel være en angst for graviditet som ligger bak. Eller angst for å gi slipp på kontroll kan gi seg slike utslag, men jeg foreslår at de strater med onanimønsteret. Nei, etter hva jeg vet er det ingen sexologer som holder til i Bergen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276659-f%C3%A5r-ikke-utl%C3%B8sning-ved-samleie/#findComment-2240874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.