Gå til innhold

graviditet og endometriose

Anbefalte innlegg

Gjest Hilsen Elin

Hei. jeg er en jente på 36 år som har påvist endometriose. Jeg og min samboer har nå vært igjennom 3 ivf forsøk i danmark. Problemet er at egget ikke fester seg. Vi har 7 befruktede egg i fryseren som vi også skal benyttte i nye forsøk. Jeg har fått høre og har lest om at mange som har endometriose og som prøver å bli gravide har operert for å fjerne endometriose. Har forsøkt å spørre lege om dette men får ikke noe ordentlig svar. Er dette en mulighet jeg har? Ønsker å prøve ALT nå for å lykkes de siste forsøkene. Evnt. hvor henvender jeg meg og hva kan jeg kreve?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276713-graviditet-og-endometriose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en venninne som var i din situasjon. Hun fikk høre i mange år at hun ikke hadde "nok" endometriose til at det ville være noen vits i å fjerne den.

Men til slutt maste hun seg til å få den operert bort allikevel. Hun ble gravid på første syklus etterpå. De hadde ikke all verdens sjanser - gutten ble født like før hun fylte 40.

De fant noen artikler på nettet som de brukte til å utøve mildt press på legene. Kanskje du også kan finne noe sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...