Gå til innhold

Hjemme alenedag

Anbefalte innlegg

jancka1365381087

Barna er sendt avgårde, mannen på jobb. Formiddagen har gått med til handling og husvask, vasking av klær og rydding av klær.Nå har jeg noen timer til å slappe av før middagen skal lages og familien raser inn! Leser litt forskjellig på disse sidene før jeg krabber under dyna, lar fantasien og dildoen leve sin egen lille verden med meg. Drømmer om mannen min, trekantsex og oralsex og før en fantastisk orgasme raser gjennom hele kroppen. Nye krefter og kroppen er glad. Gleder meg til mannen min kommer hjem, jeg elsker han over alt på denne jord! At vi har vårt eget lille "private" sexliv piffer opp hverdagen. Flere som nyter fridagene sine som meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276774-hjemme-alenedag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.

Men føler meg litt alene etterpå. Min samboer ville neppe brukt en fridag slik..

samtidig er følelsen av dårlig samvittighet for mer fornuftige, uselviske gjøremål tilstede... Tiden kan lett løpe.

Men, det er 'hemmeligtid'... en oase i skjemaet, en krydret nytelse som bare er begrenset av ens evne til fantasi og innlevelse...

Skulle hatt mer fri...

;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276774-hjemme-alenedag/#findComment-2237594
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...