chbo Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Ble slutt med dama for ca 3 uker siden. Jeg er 23, hun er 20 og vi hadde vært sammen i nesten 2 år. Hun har sliter og sliter fremdeles med en depresjon som har gjort at følelsene hennes har forsvunnet litt, men mest av alt at hun trenger tid for seg selv, for hun vet ikke hva hun skal gjøre eller hva hun føler. Hun vet vel egentlig at hun elsker meg fremdeles, men som sagt så bestemte hun seg for at nå ville hun ha en tid for seg selv, av uviss tidsrom. Men hun vil være venner og det vil jeg og. Men så er det jeg som sitter igjen med alle disse følelsene og ikke kan gjøre noe med det, og dermed sliter mye med å få dagene til å gå rundt. For en uke sida, da jeg var hjemme, hadde vi avtalt å at jeg skulle lage middag og at vi skulle spise sammen, og når vi så hverandre igjen, klemte vi lenge og det ble og en del kyssing, men ingenting "annet". Og jeg vet den standardbeskjeden, om at jeg skal kutte all kontakten og sånn, men hun vil jo ha kontakt, og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare uten å ha kntakt, blir vel ikke mer enn 1 sms om dagen heller da, jeg bor 15 mil unna henne, så vi sees ikke. Men er det noen som kan hjelpe meg med hva jeg skal gjøre og eventuelt fortelle meg hvordan jeg skal komme videre, og over denne sorgen. Har vært gjennom det før, og vet egentlig at det å kutte all kontakt er best, men denne jenta har jo følelser for meg fremdeles, så jeg ser på en måte et lite håp senere også.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276817-kj%C3%A6rlighetssorg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg føler med deg. Kjærlighetssorg er tungt. Jeg er enig med deg i at det høres ut som om hun stadig har følelser for deg, men at hun trenger litt tid for seg selv. Jeg har selv hatt perioder hvor jeg bare har ønsket å være alene, også vekk fra kjæresten. Mulighetene er store for at dere finner sammen igjen, men gi henne tid. For all del; ikke mas. Men det er ingenting galt i å si at du fremdeles er der om hun vil ha deg tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276817-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-2235043 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ball1365380555 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Vet du om hun vil ha "pause" fordi hun vil ha muligheten til å "teste" ut andre litt/være litt single light.....? For det første synes jeg du skal si til henne at du respekterer at hun trenger tid til å tenke - hvis det er for å tenke - ikke for å "leke single". Du er ikke et leketøy - heller ikke dine følelser. Du skal si at du forventer et konkret tidsrom som hun skal bruke...Hvor lang tid hun i første omgang trenger for å "tenke" - at dere ikke har kontakt den tiden, og at dere etter den tiden er utløpt - møtes og tar en prat hvor begge skal si hva dem har lyst til. Jeg synes du skal være tydelig på at du ikke akspepterer at hun roter seg borti andre i denne tiden, og at hvis hun gjør det - er det uaktuelt å møtes igjen - og at du i så tilfelle forventer at hun orienterer deg om dette. Det kan godt være at du også finner ut ting - og kjenner på følelser du ikke trodde du hadde - i en slik pause. En såkalt "pause" kan være nyttig hvis en føler en trenger tid selv - men er veldig destruktivt om en eller begge løper rundt i den tiden og "leker" single. Single betyr at det er slutt. Det gjør ikke en "pause". Spør hva som er motivet hennes for å ha den pausen. Hvis det er for å ha tid til seg selv, så anbefaler jeg det jeg har skrevet over. Hvis du skjønner at det er for å "leke" single...og ha deg i "bakhånd", anbefaler jeg deg å gjøre det slutt - selv om det føles brutalt - og kutte ut all kontakt. Hvis dette er motivet - og du ikke gjør det slutt, vil du føle deg meget utnyttet og ydmyket i ettertid - og du vil bruke mye, mye lengre tid før du kommer over henne. Lykke til!!) Hilsen jente, 34. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276817-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-2235230 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Vet du om hun vil ha "pause" fordi hun vil ha muligheten til å "teste" ut andre litt/være litt single light.....? For det første synes jeg du skal si til henne at du respekterer at hun trenger tid til å tenke - hvis det er for å tenke - ikke for å "leke single". Du er ikke et leketøy - heller ikke dine følelser. Du skal si at du forventer et konkret tidsrom som hun skal bruke...Hvor lang tid hun i første omgang trenger for å "tenke" - at dere ikke har kontakt den tiden, og at dere etter den tiden er utløpt - møtes og tar en prat hvor begge skal si hva dem har lyst til. Jeg synes du skal være tydelig på at du ikke akspepterer at hun roter seg borti andre i denne tiden, og at hvis hun gjør det - er det uaktuelt å møtes igjen - og at du i så tilfelle forventer at hun orienterer deg om dette. Det kan godt være at du også finner ut ting - og kjenner på følelser du ikke trodde du hadde - i en slik pause. En såkalt "pause" kan være nyttig hvis en føler en trenger tid selv - men er veldig destruktivt om en eller begge løper rundt i den tiden og "leker" single. Single betyr at det er slutt. Det gjør ikke en "pause". Spør hva som er motivet hennes for å ha den pausen. Hvis det er for å ha tid til seg selv, så anbefaler jeg det jeg har skrevet over. Hvis du skjønner at det er for å "leke" single...og ha deg i "bakhånd", anbefaler jeg deg å gjøre det slutt - selv om det føles brutalt - og kutte ut all kontakt. Hvis dette er motivet - og du ikke gjør det slutt, vil du føle deg meget utnyttet og ydmyket i ettertid - og du vil bruke mye, mye lengre tid før du kommer over henne. Lykke til!!) Hilsen jente, 34. Godt innlegg! Enig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276817-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-2235486 Del på andre sider Flere delingsvalg…
evah Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg føler med deg. Kjærlighetssorg er tungt. Jeg er enig med deg i at det høres ut som om hun stadig har følelser for deg, men at hun trenger litt tid for seg selv. Jeg har selv hatt perioder hvor jeg bare har ønsket å være alene, også vekk fra kjæresten. Mulighetene er store for at dere finner sammen igjen, men gi henne tid. For all del; ikke mas. Men det er ingenting galt i å si at du fremdeles er der om hun vil ha deg tilbake. Gjør det klart at du gir henne tid, men at du samtidig gjerne vil vite hva hun trenger tid til å tenke på (hva er det hun forsøker å finne ut av -og er det noe du kan gjøre for å hjelpe henne å finne ut av det?). Kjærlighetsorg er innmari tungt, spesielt siden du ikke vet helt om dette virkelig er over. Det må du, for din egen del, forsøke å finne ut av om ikke lenge. Det er ikke bra for deg å leve i slik uvisshet uten å kunne omstille deg mentalt på at du selv er hundre prosent singel eller at dere skal forsøke igjen. Og ikke forsøk igjen hvis hun ikke kan fortelle deg hva hun vil ha annerledes eller hva hun eventuelt følte som gjorde at hun trengte denne tiden, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/276817-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-2281276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.