Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hanen

hei, jeg er en gutt på 23år som lurer litt på hva som er galt med meg... i ungdommen dro jeg og min mor til lege, etter at jeg hadde funnet ut at brystbenet mitt sitter skjevt og at ribbena er mindre på den ene siden. på sykehuset etter et røntgenbilde konstaterte legene at jeg hadde "fuglebryst" og sa at jeg ikk burde få noen plager av det. De siste 4mnd har jeg opplevd et anfall lignene symptom som går ut på at jeg ikke kan puste dypt, da jeg får en stikkende smerte i den siden ribbena er minst, dette er tilfeldigvis samme sted som hjertet sitter og dette utløser en alarm for meg. hva kan dette være og hvilke behandlingsmetoder blir brukt for slikt? Hilsen "hanen"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276924-vokser-skjevt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...