Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har i vår sluttet på Diane, som jeg har tatt uavbrutt i 10 år, og venter på å få tilbake normal menstruasjon. Nå er det over to måneder siden siste menstruasjon og siden jeg sluttet med pillen. Skulle gjerne ha visst hvor lenge jeg må vente på å "komme tilbake til normalen", har tenkt å prøve å bli gravid...

Fortsetter under...

Gjest noen måneder

Dr. Moen her sier at det er vanlig å få tilbake mensen innen en måned eller to etter pilleslutt, mange får den veldig raskt (umiddelbart) tilbake.

På min søsters barselgruppe (fem førstegangsmødre, alle hadde gått på pillen) tok det fire, fire, fem, ni og fjorten måneder å få å tilbake mensen da de prøvde å bli gravide, alle de som ventet lengst hadde vært til lege, som sa at det ikke var noe galt.

Mens jeg har fire venninner som alle ble gravide få uker etter at de sluttet med pillen..

Så du forstår det er store ulikheter..

Gå til legen hvis det ikke skjer noe på en stund, slik at man kan sjekke at ikke pillene har "skjult" uegelmessigeheter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...