Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Snacky1365380698

Satte inn spiral for et år siden (kobber). Har vl hatt "skikkelig" mensen ca 3 ganger siden da, men 1-2 mnd mellomrom. Kan ikke huske å ha hatt mensen siden før jul nå. Kommer innimellom (= noen ganger hver 3.uke, andre ganger 2mnd imellom) noe utflod-lignende masse...(brunt og slimete - ingen antydning til blod) som varer et par dager - som så forsvinner. De gangene jeg har hatt mensen har jeg hatt litt menssmerter, men ingen antydning til dette ved disse "utflod-greiene".

Er frisk og sunn, trener 5ggr i uken, og normalvekt. Noen hvisket meg i øret om at jeg kanskje trente litt mye, noe jeg stusser litt over. Man skal vel være rimelig utsultet og på grensen til anoretisk hvis man mister mensen??Jeg har spits/trent likedan i flere år. Har egentlig ikke brydd meg så mye om regelmessig mens heller men hvis jeg har mistet mensen så blir jeg bekymret. Er jo helsefarlig m.m.

Vet at uregelmessig mens o.l er vanlig etter spiralinnsetting - men hva men så og si ingen mens?

Noen med erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277147-mistet-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...