Snacky1365380698 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Satte inn spiral for et år siden (kobber). Har vl hatt "skikkelig" mensen ca 3 ganger siden da, men 1-2 mnd mellomrom. Kan ikke huske å ha hatt mensen siden før jul nå. Kommer innimellom (= noen ganger hver 3.uke, andre ganger 2mnd imellom) noe utflod-lignende masse...(brunt og slimete - ingen antydning til blod) som varer et par dager - som så forsvinner. De gangene jeg har hatt mensen har jeg hatt litt menssmerter, men ingen antydning til dette ved disse "utflod-greiene". Er frisk og sunn, trener 5ggr i uken, og normalvekt. Noen hvisket meg i øret om at jeg kanskje trente litt mye, noe jeg stusser litt over. Man skal vel være rimelig utsultet og på grensen til anoretisk hvis man mister mensen??Jeg har spits/trent likedan i flere år. Har egentlig ikke brydd meg så mye om regelmessig mens heller men hvis jeg har mistet mensen så blir jeg bekymret. Er jo helsefarlig m.m. Vet at uregelmessig mens o.l er vanlig etter spiralinnsetting - men hva men så og si ingen mens? Noen med erfaring? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277147-mistet-mensen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.