Gå til innhold

Hodepine!

Anbefalte innlegg

Gjest hodeplaget

Heisann! Etter jeg hadde hatt et halvt år med masse stress, både studier og mye kveldsjobbing fikk jeg såkalt stressmage smerter. Men etter jeg roet ned forsvant dem, men satt seg etter det i hodet så har de siste ukene hatt en litt rar følese i hodet! Akkurat som det er noe som sitter på toppen av hodet (kjennes ut som en lue jeg ikke kan ta av), den varierer litt til sidene også men sitter for det meste på toppen av hodet! Det er relativt likt gjennom hele dagen, ikke vondt men det er liksom der hele tiden! Jeg har ellers ingen symptomer (ikke svimmel, kvalm, synsforstyrrelser eller lammelser) Var hos legen og han sendte meg til fysioterapi for tensjonshodepine men det har ikke hjulpet. Fikk også grundig sjekket synet hos optiker, og det var helt perfekt Nå har jeg time til CT - undersøkelse, og er selvsagt litt nervøs for om det kan være noe alvorlig galt. Kan en CT - undersøkelse utelukke alvorlige tilstander? Har jeg noe å bekymre meg for? Og hva kan det eventuelt være? Når bør jeg merke en bedring? Råd? Takker for svar og råd! Mvh hodeplaget

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277161-hodepine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...