Gå til innhold

Tanngnissing og skader

Anbefalte innlegg

Gjest 54321

Jeg presser og gnisser tenner i søvne, noe som gjør at jeg har mistet emaljen på flere tenner. Jeg har en tannskinne, og skulle prøve å sove uten den etter å ha brukt den i snart ett år. Dette gikk som det måtte gå, og jeg våkna med infernalsk hodepine(som er vanlig når jeg gnisser) og tannverk. Tannverken ga seg etter ei uke, men ei tann har blitt liggende å "murre". Det stikker liksom litt i den etter jeg har spist noe hardt. Mer ubehagelig enn vondt egentlig.

Tror dere jeg kan ha "jobba" så hardt at jeg har greid å skade tanna på kun en natt? Jeg har tenkt å ringe tannlegen hvis det ikke gir seg, men jeg føler liksom at jeg kanskje overdriver litt siden det ikke gjør vondt. (Nokså anal når det gjelder tennene mine, ja. :P)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277175-tanngnissing-og-skader/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...