Gjest 54321 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg presser og gnisser tenner i søvne, noe som gjør at jeg har mistet emaljen på flere tenner. Jeg har en tannskinne, og skulle prøve å sove uten den etter å ha brukt den i snart ett år. Dette gikk som det måtte gå, og jeg våkna med infernalsk hodepine(som er vanlig når jeg gnisser) og tannverk. Tannverken ga seg etter ei uke, men ei tann har blitt liggende å "murre". Det stikker liksom litt i den etter jeg har spist noe hardt. Mer ubehagelig enn vondt egentlig. Tror dere jeg kan ha "jobba" så hardt at jeg har greid å skade tanna på kun en natt? Jeg har tenkt å ringe tannlegen hvis det ikke gir seg, men jeg føler liksom at jeg kanskje overdriver litt siden det ikke gjør vondt. (Nokså anal når det gjelder tennene mine, ja. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277175-tanngnissing-og-skader/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.