Gjest 22Student Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei! Jeg er en student på 22 som har et problem jeg ønsker å få svar på. Grunnen til at jeg bruker dette mediet er at urolog og fastlege ikke har hjulpet tilstrekkelig, og jeg ønsker i den anledning og få en annens vurdering. Bakgrunn: For noen måneder siden fortalte jeg fastlegen min at jeg hadde for kort streng og at jeg hadde røde prikker/flekker på penishodet. Jeg hadde tidligere fått påvist klamydia og tatt piller for dette. Etter pillekuren innledet jeg et fast forhold og har vært sammen med denne personen i 6 måneder uten utroskap. Fastlegen min opplyste meg om at røde prikker var normalt og at det antageligvis var sopp. Siden jeg i tillegg hadde fått neglsopp i en av fingerneglene måtte jeg uansett påbegynne en pillekur på tre måneder for å bli kvitt soppen og dermed ville også prikken/flekkene forsvinne. For å utbedre det at strengen under penishodet til stadighet røyk under samleie henviste han meg til en urolog. Urologen opererte strengen ved å snitte den og deretter og sy den på plass et sted lenger ned. Operasjonen var en suksess og problemet med strengen var borte. Likevel har jeg problemer med at forhuden ”sprekker” og at den får strekkmerker på utsiden av forhuden. Pillekuren for soppen ble jeg ferdig med for en måned siden. Likevel økte området hvor de røde prikkene hadde vært. Nå er de mer blitt som en stor flekk som brer seg ut fra der forhuden sitter og oppover mot ”penishullet”. I den anledning ble jeg litt bekymret og ringte til urologen. Urologen fortalte det at det ikke var grunn til bekymring og at det i nesten alle tilfeller hvor det var røde flekker så var det ingenting, og at jeg kunne ha sex som normalt. Han minte meg på at det kunne være lurt å bade penisen i grønnsåpevann med en spiseskje grønnsåpe til en liter vann. Jeg har gjort dette flere ganger, men ingenting har bedret seg. I tillegg virker det nå som flekken bare blir større og større. Den går i ett og det er en lyser