Gå til innhold

Irritabel kroppsbehåring

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt_på_26

Sikkert et veldebattert tema men lurer på hvor vanlig det er for menn å fjerne hår på kroppen og hva jentene og damene synes om det.

Ser når jeg er på beachen så er jo "alle" gutter i 20årene helt glatte og jeg lurer på om det virkelig er så uvanlig med hårvekst på brystet osv når man er i 20årene?

Har selv sånn moderat hårvekst, ikke så komfortabel med det egentlig, synes jeg ikke passer med hår på brystet faktisk, hehe. Under armene og på leggene må vi jo ha det syns jeg da. Men kunne tenkt meg at det hadde vært litt mer moderat foran, vil ikke være helt glatt, det synes jeg blir for...vet ikke...slick/femi osv. men litt hår på brystet og en kledelig veiviser :) hehe, litt hår på baksiden av overarmene har jeg også, ikke nå sånn ekstremt men litt.

Er det bare jeg som tenker på dette eller er det andre som tenker over det/gjør noe med det?

PS jeg er en helt vanlig gutt ikke no femi eller no sånt nei :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277300-irritabel-kroppsbeh%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Happiness

Spør du meg er det mest tiltrekkende med menn som ikke tenker så mye på slike ting og aksepterer seg selv slik han er. Og forventer at andre aksepterer en slik en er.

Urettferdig og litt irrasjonelt kanskje, siden mange av oss jenter er ganske så forfengelige selv. Inklusive meg selv. Men slik tenker jeg om den saken.

Er for gammel for deg:o), men hadde garantert likt deg best slik du nå engang var.

Mange jenter tenner på selvtillit. Eller "faking" av selvtillit.

Gjest Gutt_på_26

Spør du meg er det mest tiltrekkende med menn som ikke tenker så mye på slike ting og aksepterer seg selv slik han er. Og forventer at andre aksepterer en slik en er.

Urettferdig og litt irrasjonelt kanskje, siden mange av oss jenter er ganske så forfengelige selv. Inklusive meg selv. Men slik tenker jeg om den saken.

Er for gammel for deg:o), men hadde garantert likt deg best slik du nå engang var.

Mange jenter tenner på selvtillit. Eller "faking" av selvtillit.

hehe, joda, men føler egentlig at jeg ikke passer med så "mye" hår. Nesten på samme måte som at jeg ikke legger an helskjegg :)

Gjest Happiness

hehe, joda, men føler egentlig at jeg ikke passer med så "mye" hår. Nesten på samme måte som at jeg ikke legger an helskjegg :)

Du får satse på kvinner som er over den første puberteten da:o)

Tro meg, fjerning av hår er noe skikkelig herk.

Ville ikke startet med det hvis det ikke var absolutt nødvendig.

Men det er sikkert noen hårfobikere som er uenig med meg.

Annonse

Gjest Happiness

Irritabel hårvekst? Hva i alle dager er det da? Jeg visste faktisk ikke at hårhadde evnen til å bli irritert. ;-)

Mener du irriterende hårvekst?

Vel, for min del sverger jeg på at det finnes noe slikt som irritabel hårvekst. Spesielt hår som ikke får vokse fritt. Det ene håret er irritabelt på det andre, og huden min får lide:o(

:o)

Hadde du vært kjæresten min så hadde du fått streng beskjed om ikke å fjerne ett eneste hår! Menn skal ha kroppshår - basta! Vi kvinner vil ha _menn_, ikke prepubertale smpgutter. Jeg kan selvfølgelig ikke snakke for alle kvinner, men mange av oss i alle fall. :o)

Hvis det virkelig, virkelig sjenerer deg kan du jo fjerne det. Du vil neppe bli beraktet som femi av den grunn. Jeg kjenner en som sier han gjør det, og han er absolutt ikke det. Men personlig syens jeg ikke det gjør noe med litt kroppshår på menn, og fjerning av det er noe herk. Enten gjør det vondt, eller så kommer det tilbake med en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...