Gå til innhold

noen som vet?

Anbefalte innlegg

Gjest hmm lurer litt!
Skrevet

Hei!

Lurer litt på om noen vet hvor lang tid det kan ta før man blir gravid når man har brukt p-piller i 3 år, har får det meste brukt microgynom.

Slutta med pillene i midten av april, har ikke helt begynnt å prøve enda, men skal det snart.

Fortsetter under...

Skrevet

Det er det ikke noe fastisvar på. Du kan bli gravid på en måned eller det kan ta ett år. P-piller nedsetter ikke fruktbarheten, men det kan ta en liten stund før syklusen din kommer i gjenge igjen etter p-pilleslutt.

Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg bare sette i gang å trene iallfall. :-) Du kan nemlig bli gravid med en gang etter at du slutter med p-piller. Det ble jeg, hadde ikke mens først.

Skrevet

Med meg tok det 0 tid...gravid på første forsøk, men er veldig individuelt hvor lett man blir gravid; uavhengig av om man har brukt p-piller eller ei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...