Gjest christinb Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Vi er ett par på 26 år som ønsker oss barn,vi har forsøkt ett år nå. Var hos legen og testet positivt på klamydia i fjor juni ,som jeg tror jeg har gått med det i 1,5 år ca før oppdaget det. Jeg sluttet p-piller etter dette,kom ganske fort inni vanlig syklus,bare noen få ganger den har vært litt lenge. Men nå denne gangen gikk jeg mange dager over,6 dager. Men har hatt noe som ikke jeg vil kalle mensen ,heller utflod med svak rosa farve. før jeg plutselig i dag fikk fryktelig vondt i magen,ryggen og det ilte nedover i låret. Blodet var blitt mer rødt,men slimete og litt gjennomsiktig. Har vært litt øm i brystene,nesten som når man skal amme og melka setter i gang,noe jeg aldri pleier være ved mensen. Ikke tatt no test heller,vil ikke bli skuffa flere ganger. Har en sønn fra før av på 4 år og med han ble jeg gravid første mnd,men med en annen far. Har ikke no spørsmål direkte,men litt redd for at jeg ikke kan få barn etter å hatt klamydia. Hadde ingen plager,så bare tilfeldig oppdaget det,kjæresten min testa ikke positivt på testen,men han tok pillene han å for være sikker. Noe sted jeg kan forhøre meg? Evt få litt mer info? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277333-hvorfor-ikke-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.