Gjest fortvilit Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hei, min samboer har vært her inne og stilt deg endel spørsmål ang vårt samliv som er ikke bra. Vi har vært til familie rådgiver, derav 2 damer hvorav den ene interjuet oss og den andre kom med sin syns punkter. og hun ble så rørt av det hele og sa at dette måtte vi bruke tdi på. Jeg fikk og stilte med selv det spørsmålet om min samboers løgn virkelig var så alovorlig som jeg skulle ha det til. Som han har båret på i 3 år. Vi har 2 barn små barn. Vi har en meget god økonomi, er god venner. Vi krangelr ikke og er enig i det meste, samarbeider godt ang barna, spes i det siste så har sambo tatt mye av støyten. Og han har endret sin være måte og selv laget seg sin ambisjonsliste som imponerte meg. Vi kan sitte å holde litt i hånden og er litt koste med hver andre, men der stopper det for meg! Vi har en nærhet nå som vi ikke har hatt før og når han stryker meg så er det meget behagelig. Han ordner ting til meg sender meg roser og behandler meg som ei prinsesse. Alt legger han til rette. Men jeg får ennå ikke god følelsen tilbake.jeg har dager hver jeg se rlangt fremover og andre dager jeg står med kofferten i hånden. Sex livet vårt har vel ikke vært helt på topp, men med 2 barne fødsler på 4 år så er vel ikke det uvanlig, problemt er at jeg har hatt kun sex med sambo, forlnager jeg mye når jeg føler det er feil. Kan følelser komme tilbake, vi jobber nå med å bruke mere tid på hverandre, han er god til å lage mat. Utrolig dyktig til å sveinge seg og stelle i stand. han innvollverer meg betydelig bedre enn før m.m Mye av dette at jeg er blitt lei er vel og at vi bor meget langt unna famile slik at all belastining har blitt på meg, og jeg slev har vært dårlig på å ta meg fri og komme meg ut til venniner, der har han riktig nok vært flink og sagt bare reis.Jeg tar barna. Jeg synes det er vanskelig, de fleste inne ditt felt ber meg bruke tid...Skal jeg det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277349-f%C3%B8lelsertenning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silver Fairy Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg syns du skal bruke mer tid. Det er ikke uvanlig at det svinger veldig i den situasjonen du er i nå. Sexlivet vil komme etter hvert. Nå trenger du å bli trygg på ham og se at han følger opp de målene han har satt seg. Prøv å sett av tid til hverandre der dere prøver å gjøre fine ting sammen. Det er viktig å styrke samholdet fremover. La det blir -dere- igjen, ikke -du- og -han-. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277349-f%C3%B8lelsertenning/#findComment-2238195 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clue1365380406 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 For meg høres det ut som dere/du er på vei til å finne tilbake igjen, men sånt tar tid. Jeg har vært i samme situasjon selv for ikke lenge siden, og kjenner meg godt igjen i din situasjon. Vingling, følelser som skifter fra den ene dagen til den neste. Det har vært så forskjellig modus jeg har vært i fra den ene dagen til den andre, at jeg ikke har skjønt hva jeg har tenkt på dagen før. Nå har ting begynt å gå seg til her hos oss, og jeg kan igjen se for meg livet sammen med mannen min etter en laaang periode hvor jeg slett ikke kunne det. Det høres ut som du har en flott mann, og du bør spørre deg om hvor stor sjansen er for å finne en som ham igjen. Jeg har også en mann utenom det vanlige (tror jeg), og vet at menn som han er vanskelige å finne. Alle mennesker har imidlertid også sine mindre bra sider, eller de har gjort eller vil gjøre feil i forholdet. Det har din gjort, i og med at han holdt noe skjult for deg i flere år. Det samme har min gjort, og jeg fikk ikke vite det før nå. Dere ser selv hva dere har gjort feil i forholdet, og du har såpass innsikt at du også ser hva du kunne gjort bedre. Dere har kommet et stykke på vei, og følelsene kan godt komme tilbake. At dere har det bra sammen og legger vekt på å gjøre koselige ting sammen og for hverandre, skaper gode følelser, som igjen bringer gnisten tilbake. Og for all del, ha sex! Det fører til at dere kommer "under huden" på hverandre igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277349-f%C3%B8lelsertenning/#findComment-2239011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.