brane Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 hei Doktor Online. Høsten for 6-7 år siden ble jeg gradvis veldig syk, jeg var da sykemeldt for senebettennelse i en arm. Men da balansen nesten var borte, (det føltes som jeg gikk på en vannseng) hukommelsen sviktet og konsentrasjonen var elendig måtte jeg krangle til meg en blodprøve om jeg var smittet av borrellia. Legen mente det bare var tull og at jeg var lat. Prøven bekreftet mistanken og jeg fikk en antibiotikakur. Jeg er nå 100% ufør, men har fått lite opplysning om sykdommen, hvilke av mine mange plager som skriver seg derfra og hvilke som er "attåt". Jeg har nå kroniske smerter i muskler og ledd, disse fprverrer seg ved kaldt og fuktig vær, problemer med hukommelsen, dårlig funksjon i høyre hånd, mister lett ting, dette er ekstra vanskelig da det også er slitsomt å skrive forståelig håndskrift. Noe som best kan sammenlignes med store brannsår nedover venstre fot. Smertene starter med en isende følelse i ankelen noen timer før. Det er ingenting å se på huden, jeg kaller det fantomsmerter men de er virkelige nok. Heldigvis kan det gå et par mnd mellom hver gang disse kommer. Sliter også med noe depresjon. Blir veldig fort sliten og sover gjerne et par ganger om dagen. Jeg har følgende medisiner på resept: mobic, ibux og tegretol. Det siste for "brannsårene". På forhånd takk for all hjelp jeg måtte få 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277366-skoglusforgiftning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.