Gjest anonym-reddhare Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Har lest litt rundt i det siste, for jeg har rett og slett problemer med anus. Som flere har beskrivd her så har jeg hatt blødninger når jeg sitter på do, det klør ganske ofte og det virker rimelig sårt. Jeg har aldri drevet analsex og kommer ihvertfall aldri til å gjøre det nå, samtidlig så virker det som jeg har fått en kviselignende sak på pungen. Aner ikke om dette har en sammenheng, men hva er dette? Livredd for at det kan være herpes. Dette merket jeg for et år siden, men tenkte hele tiden at det gikk bort av seg selv, noe jeg nå tviler på. Mann forresten. Og ja, jeg syntes at jeg først merket dette når jeg var på\ eller rett etter sydenturen vi hadde til Romania. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277373-rett-og-slett-anusproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.