Gå til innhold

Trenger hjelp med sex lyst!!

Anbefalte innlegg

Gjest kristineS83

Jeg er ei jente pa 23 ar. Jeg har to barn. Men har igrunn slitet med sex lysten siden jeg begynte a ha sex. Ble vere etter jeg fikk barn. Nar vi har sex er det utrolig bra. Har ingen poblem med a fa orgasme. Men har nok allti hatt komplekser for kroppen min. Hva kan jeg gj;re_ finnes det nor som kan hjelpe meg. Mannen min er forsoelses full na. Men jeg er veldig redd for at det skal bli er veldig stort problem i framtiden. Det er vel veldig dyrt a ga til sexolog.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277415-trenger-hjelp-med-sex-lyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært hos en sexolog. Betalte så vidt jeg husker 500,- for en time. (Uten å være helt sikker) Det var en nyttig time jeg hadde der, og ho klarte å få meg til å fokuseres litt annerledes enn jeg tidligere hadde gjort.

For meg virker det egentlig ikke som om du sliter med lysten. For når dere har sex er det bra. Kan det ligge mer på selvtilliten?

Gjest kristineS83

Jeg har vært hos en sexolog. Betalte så vidt jeg husker 500,- for en time. (Uten å være helt sikker) Det var en nyttig time jeg hadde der, og ho klarte å få meg til å fokuseres litt annerledes enn jeg tidligere hadde gjort.

For meg virker det egentlig ikke som om du sliter med lysten. For når dere har sex er det bra. Kan det ligge mer på selvtilliten?

mulig det. men jeg har nesten aldrig lyst på sex før jeg jeg bestemer meg for at i dag får han få litt. da går det trekt i starten. han må bruke mye tid på forspill. men når det jeg først har blit kåt er det bra.

mulig det. men jeg har nesten aldrig lyst på sex før jeg jeg bestemer meg for at i dag får han få litt. da går det trekt i starten. han må bruke mye tid på forspill. men når det jeg først har blit kåt er det bra.

Da "har du det i deg" at du kan bli kåt og nyte sex. Det er der mitt problem har vært. Finner liksom ikke helt gleden i det i det hele tatt.

Men en sexolog har absolutt innspill som kan gjøre at du endrer litt syn på ting.

Gro Isachsen, Sexolog

Det er mulig det dårlige kroppsbildet har festet seg hos deg, slik at du motarbeider din egen tenning. Svært mange opplever at de er lite fornøyde med kroppen, særlig etter en fødsel - og du har to fødsler bak deg!

Kanskje du burde tenke på kroppen din på en annen måte. Tenk på hvor fantastisk den er, som kan skape noe så perfekt som to babyer.

Og du kan tenke på hvor mye nytelse kroppen din kan tilføre deg.

Det kan også hjelpe at du lager øvelser for deg selv der du leter etter det du synes er pent, i stedet for det du ikke liker ved kroppen din.

Eller du kan pakke den pent inn på måter som skjuler det du er minst fornøyd med, Klesplagg som for eksempel neglisjeer og korsetter, strammer ofte der det trengs, og framhever timeglassfasonen som ikke alltid er der. Det er dessuten mange som mener de kler på seg sensualiteten når de pynter seg til sengekos, noe som kan være en god på-knapp for lysten.

Det kan også hjelpe å trene slik at den blir fastere.

Du kan også gå til sexolog og få hjelp i en slik prosess. Pirsen på en sexologtine varierer stort sett mellom 400 til 1000 kroner. Noen skiller på timeprisen om det er par eller en som kommer. Vel så viktig som timepris, er at sexologen har erfaring fra den type problemer som du/dere sliter med. Hos noen sexologer går behandlingen over år, mens du hos andre går igjennom opplegg i løpet av 5 - 8 timer. Sistnevnte er for eksempel vanlig behandlingstid hos meg for lystproblematikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...