Gå til innhold

Melding fra ex etter lang tid

Anbefalte innlegg

Etter 5 år så savner man plutselig noe og spør eksen som man ikke har kontakt med? Synes overhodet ikke det er naturlig jeg, og synes det bare virker som en dårlig grunn for å ta kontakt.

5 år etter ett brudd er vel ting man evt har "glemt" å ta med seg den andres eiendom. Man kommer vel ikke etter 5 år og krever tv'en de hadde sammen liksom, for nå trenger jeg den..? Tingene man vil ha tar man vel med seg etter bruddet.

Å komme etter fem å å forlange en TV eller et hverdagsbestikk ville jeg synes tar seg dårlig ut. Om det deriomt dreide seg om gjenstander man hadde arvet fra en bestemor, ville jeg ikke syntes det var så rart. Det kan være mange grunner til at det har gått tid før man ba om det.

Bøker, litt avhengig av type bøker, synes jeg også blir noe annet. Bøker er ikke alltid like lette å gjenanskaffe.

Man eier ikke noe bare fordi man har hatt det i besittelse over lang tid.

Men for all del kan du ha rett i at hun har startet et nytt maseprosjekt.

mvh

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

11

• Lillemus

5

• DarkPink

3

• PieLill

2

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...