Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest siren1

Jeg har opplevd at en venninne av meg har sveket meg, og jeg skal kutte henne ut, da det var såpass ille for min del.

Dette har jeg nå fortalt de andre jentene i gjengen. Jeg skal også si at jeg dessverre ikke klarer å omgåes henne i det hele tatt lenger, og det vil da bety at når en av jenten skal be oss alle, så komme ikke jeg om de ber henne.

Noen som kjenner seg igjen i slike dilemmaer som dette?

(Dette er jo en sak mellom min venninne og meg, men jeg vil aldri klare å ha det noe morro med de andre når hun er tilstedet...)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277494-konflikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Råd nummer èn:

Bruk ett og samme nick. Nå skriver du om dette under tredje eller fjerde nicket.

Råd nummer to:

Hvis du ønsker råd, så har du allerede fått det i bøtter og spann i de andre innleggene. Du får neppe andre svar nå bare fordi du bruker et annet nick.

Kort sammendrag av de mengdene av svar du har fått til nå: Selv om du kutter henne ut, kan du ikke forlange at hele venninneflokken skal gjøre det samme. Ergo må du enten klare å oppføre deg som et voksent menneske når hun er til stede (selv om det kan virke vanskelig) eller så må du regne med at det kan bli du og ikke henne som ender opp uten nettverk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277494-konflikt/#findComment-2239059
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...