Gjest Engstelig jente 24 Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Hei! Jeg er 24 år og min samboer(33 år) og jeg har prøvd å få barn i 1 år uten hell. Da jeg var 18 år, foretok jeg en selvbestemt abort. Det jeg er usikker på nå,da jeg har blodtype A negativ ,er om det er mulighet at jeg ikke fikk denne sprøyten som alle får etter en fødsel etc.. som gjør at jeg produserer anti-stoffer, slik at ikke jeg kan få barn? Ble veldig usikker på dette da jeg leste om Blodtype negativ på siden deres. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Jeg tror med stor sikkerhet at du fikk sprøyte. Uansett, så vil Rhesus-antistoffer ikke føre til at du ikke blir gravid, men det kan gi komplikasjoner sent i svangerskapet. Da det er gått et år uten at du er blitt gravid, kan dere få henvisning til gynekolog for utredning og ev behandling. Lykke til, vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.