Gå til innhold

Pergotime. Dere som har prøvd før.

Anbefalte innlegg

Gjest Vanlig bivirkning?

Hei

Er det vanlig å bli kvalm, slapp og miste matlysten totalt? Jeg må true i meg mat og føler meg helt gåen. Er dette en normal bivirkning.

Det verste er igrunn kvalmen og slappheten for jeg orker jo ingenting.

Kan det bare være et sammentreff, eller er det flere av dere som har hatt det på samme måte?

Dag tre av kuren.

Uff.

Takker hvis noen vil svare.

Fortsetter under...

Gjest minniepus

åjada, var sånn jeg også,men kvalmen var ikke det verste, kjente den bare litt om morgenen, men var veldig slapp og trøtt ja.og så gikk jeg opp i vekt dessverre, så nå sliter jeg med å gå ned igjen hehe, men det er vel verdt det hvis jeg blir gravid, lykke til:)

Gjest Vanlig bivirkning?

åjada, var sånn jeg også,men kvalmen var ikke det verste, kjente den bare litt om morgenen, men var veldig slapp og trøtt ja.og så gikk jeg opp i vekt dessverre, så nå sliter jeg med å gå ned igjen hehe, men det er vel verdt det hvis jeg blir gravid, lykke til:)

Takk for svar!

Ja selvsagt er det verdt det meste hvis man vil bli gravid, så det var godt noen svarte her, for jeg lurte på om det var et sammentreff eller flere som hadde opplevd det samme.

Skjønner ihvertfall at det ikke er noe sammentreff, for da ville nok kvalmen mm. ha gitt seg nå ja.

Lykke til du også :-)

Gjest Vanlig bivirkning?

Jeg ble kvalm og fikk vanvittige humørsvingninger i alle fall - og noen graviditet ble det heller ikke. :(

Ja humørsvingninger også, men det trodde jeg kom av at jeg var i så dårlig form og trøtt hele tiden.

Første kuren på 50mg begynte jeg med feil - huff, jeg gidder ikke lese pakningsvedlegget, men legen sa det ikke gjorde noe, så da får det være. Det ble ihvertfall ikke annet enn en forunderlig rar grumsete mens :-) Må le også.

Har tatt kur nr.2, ja jeg var vel ferdig for en uke siden i dag. Dobbel dose og jeg er så svimmel, særlig om kvelden og natta når jeg stort sett må opp å tisse. Når jeg beveger på hendene eller dyna så følger det etter i langsom kino på en måte. Skikkelig guffent, så jeg får se om jeg kommer til å ta noen flere kurer.

Ja humørsvingninger også, men det trodde jeg kom av at jeg var i så dårlig form og trøtt hele tiden.

Første kuren på 50mg begynte jeg med feil - huff, jeg gidder ikke lese pakningsvedlegget, men legen sa det ikke gjorde noe, så da får det være. Det ble ihvertfall ikke annet enn en forunderlig rar grumsete mens :-) Må le også.

Har tatt kur nr.2, ja jeg var vel ferdig for en uke siden i dag. Dobbel dose og jeg er så svimmel, særlig om kvelden og natta når jeg stort sett må opp å tisse. Når jeg beveger på hendene eller dyna så følger det etter i langsom kino på en måte. Skikkelig guffent, så jeg får se om jeg kommer til å ta noen flere kurer.

Uff, det hørtes ikke noe morsomt ut.

Jeg håper i alle fall at dere får et positivt resultat ut av dette :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...