Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest taleena

Hei... Jeg er en jente på snart 22 år jeg er grvid i 11 uke å har vertf på min første kontroll hos legen å har fått ijen svar på brev at allt sr fint ut men jeg har noe som heter gardinerella vaginalis. Og dermed lurer jeg på om dette er noe som eventuelt er farlig for meg eller foster, også lurer jeg på hvordan dette oppstår er dette noe som jeg er smittet med av min partner (barnets far) eller er dette bakterier som er kommet av seg selv? Men uansett hva kan jeg gjøre for mitt og barnets far for å komme ebst utav denne situvesajonen å er dette noe som kan vøre farlig for han også å er det nødvendig for han å gå til doktoren selv?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277527-gardinerella-vaginalis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...