Gå til innhold

Utsettelse av mentruasjoner

Anbefalte innlegg

Gjest Criiistina

Heisann! Jeg er en jente på snart 18 år. Jeg skal reise til Syden i Juli mnd. Og jeg har beregnet at jeg får mensen i den tiden jeg skal reise. Kan jeg utsette mensen på en eller annen måte for å slippe det der nede? Jeg spiser ikke p-piller og er jeg er i god form. Om det finnes noe, hvor lenge før jeg skal reise må jeg da ta disse pillene/medisinen og hvor lenge? Må jeg oppsøke lege/helsesøster, eller kanskje jeg dra til Apoteke å skaffe dette? Mvh Cristina

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277609-utsettelse-av-mentruasjoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har tidligere brukt noen piller som heter Primolut for å utsette menstruasjonen. Ta kontakt med lege og hør om du kan få en resept. Begynn med Primolut 3 dager før ventet menstruasjon og ta pillene 3 ganger om dagen. Dette har fungert supert for meg i alle fall. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...