Gjest Criiistina Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Heisann! Jeg er en jente på snart 18 år. Jeg skal reise til Syden i Juli mnd. Og jeg har beregnet at jeg får mensen i den tiden jeg skal reise. Kan jeg utsette mensen på en eller annen måte for å slippe det der nede? Jeg spiser ikke p-piller og er jeg er i god form. Om det finnes noe, hvor lenge før jeg skal reise må jeg da ta disse pillene/medisinen og hvor lenge? Må jeg oppsøke lege/helsesøster, eller kanskje jeg dra til Apoteke å skaffe dette? Mvh Cristina 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Det finnes piller, men de er reseptpliktige såvidt jeg vet så du må nok en tur til legen. 0 Siter
Gjest HK27 Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Hei! Jeg har tidligere brukt noen piller som heter Primolut for å utsette menstruasjonen. Ta kontakt med lege og hør om du kan få en resept. Begynn med Primolut 3 dager før ventet menstruasjon og ta pillene 3 ganger om dagen. Dette har fungert supert for meg i alle fall. Lykke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.