CocaBianco Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei. Prøvde å søke men fant ikke svar på dette. Jeg er en gutt på 36 som så og si alltid har likt å fingre meg forsiktig i stumpen mens jeg har onanert. Ble sammen med en fantastisk jente for ett år siden, og hun ble den første jeg noen gang har fortalt dette til. Til min store overraskelse syntes hun dette ikke var noe problem og har gitt meg fantastiske orgasmer enten med hånden eller munnen mens hun har hatt en finger i stumpen min. For en stund tilbake foreslo hun sågar at vi skulle kjøpe inn en dildo vi kunne prøve. Og det er her "problemet" mitt kommer. Jeg mister rett og slett ereksjonen av å få noe større enn en finger i rumpa. Og det kan vedvare i noen dager også. Det som faller meg inn at skjer er at bloded på en eller annen måte blir hindret i å strømme til penis når analen penetreres med noe større enn en finger. Hvis så dette er tilfellet, er det noe jeg kan gjøre? CB 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277638-analsex-og-ereksjonssvikt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.