timsalabim Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Heisann jeg er sammen med ei fantastisk jente på 18 år jeg er 20 vi har vært sammen i 3 år.. Men i det siste har hun begynt og være sammen med andre gutter.. får ofte melinger av andre jeg blir jo såklart nysjerig og ser på telefonen hennes.. det er sikkelig flørte melinger.. så jeg blir sur og spør hva hu driver med.. Da blir a sur og sier at jeg er så sjalu og så blir det ikke mere snakk.. har prøvd og prate med a mange ganger men det går ikke.. Føler at hele forholde henger i en tynn tråd.. hun drar ofte på "vennine tur" hytte tur der det skal bare være jenter og jeg ser på telefonen henne`s og der står ofte melinger fra andre karer "Drit kult på hytta i helga osv..." Føler meg så dum veit ikke hva jeg skal gjøre.. har vurdert og gjøre det slutt men jeg har ikke lyst til og miste den jenta for alt i verden hun er min og vil ha henner!! veit ikke helt hva jeg skal gjøre har du noen tips? Hun blir sint vær gang jeg tar det opp så er ikke lett og prate med henner... jeg er så usikker på om hun er utro.. men jeg trur ikke hun er det.. Men virker litt som hun er lei meg og vil utforske andre ting.. Hun har kun hatt sex med meg så veit ikke om det har noe og si? kansje hun vil utforske andre ? Hun skal og til syden med vennine sine til sommeren.. huff blir så usikker.. noen som har noen tips? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277640-usikker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Dere har altså vært sammen siden hun var 15 og du var 17? 15 år er ganske tidlig å binde seg. Det kan hende du har rett i at hun er litt lei deg og vil utforske andre beiter. Samtidig virker det som hun vil ha deg i bakhånden? Eller tror du det bare er du som er sjalu? Om hun ikke er ærlig, flørter med andre og du stoler så lite på henne at du sjekker mobilen hennes, er det kanskje på tide å bryte opp? Om du lar henne ta deg som en selvfølge, samtidig som hun viser lite respekt for både deg og forholdet, vil du ikke gjenvinne hennes respekt ved å bare være tolmodig. Tvert imot, vil du dale ytterligere i kurs hos henne. Om du derimot gjør det slutt, eller stiller visse rimelige krav om forholdet skal fortsette, kan det hende hun tenker over hva/hvem hun er i ferd med å miste. (Da må du også gjøre det slutt om hun ikke vil innfri kravene, som f.eks. å slutte å lyve og flørte med andre.) Skulle dette knekke forholdet, har du sannsynligvis mistet henne allerede. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277640-usikker/#findComment-2240033 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Du stoler ikke på henne og hun lyver for deg. Ergo du har grunn til å ikke stole på henne. Jeg ville gjort som PieLill sier, krevd at hun ordner opp i sakene. Er hun ikke interessert, er hun neppe noe å samle på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277640-usikker/#findComment-2240213 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.