Gjest rockykvalm Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei var på gastro undersøkelse for noen dager siden. Husker ikke så mye hva de sa, siden jeg fikk beroligene når jeg tok dette. Men har lest litt omGastro øsofagisk refluks, og husker at de sa jeg hadde en litt svak lukke muskkel. Har vært kvalm i snart to år. men jeg mener selv at jeg ikke har syre oppstøt, man at det bare er luft som kommer opp. at jeg raper liksom, har også mye slim ved svelget( dette trodde jeg kom av at jeg er pollen alergiker) men det er også ett sympton på Gastro øsofagisk refluks. Jeg kjenner et sug i magen, har mye slim i halsen og "sliter litt" med å svelge dette. Avføringen er myk, men fast, og skifter farge hele tiden. Bruker Afripran nå, får å klarer meg igjenom dagen. kvalmen kommer og går. Kan dette være et tegn på Gastro øsofagisk refluks sykdom ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277664-gastro-%C3%B8sofagisk-refluks-sykdom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.