Gå til innhold

Gastro øsofagisk refluks sykdom

Anbefalte innlegg

Gjest rockykvalm

Hei var på gastro undersøkelse for noen dager siden. Husker ikke så mye hva de sa, siden jeg fikk beroligene når jeg tok dette. Men har lest litt omGastro øsofagisk refluks, og husker at de sa jeg hadde en litt svak lukke muskkel. Har vært kvalm i snart to år. men jeg mener selv at jeg ikke har syre oppstøt, man at det bare er luft som kommer opp. at jeg raper liksom, har også mye slim ved svelget( dette trodde jeg kom av at jeg er pollen alergiker) men det er også ett sympton på Gastro øsofagisk refluks. Jeg kjenner et sug i magen, har mye slim i halsen og "sliter litt" med å svelge dette. Avføringen er myk, men fast, og skifter farge hele tiden. Bruker Afripran nå, får å klarer meg igjenom dagen. kvalmen kommer og går.

Kan dette være et tegn på Gastro øsofagisk refluks sykdom ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277664-gastro-%C3%B8sofagisk-refluks-sykdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...