Gjest Ruthi Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hei. Jeg skal inn nå for å få brystreduksjon. Jeg har ikke fått noe beskjed om å slutte å røyke, mens en annen kvinne som fikk dette gjort på samme sykehus fikk den beskjeden - 14 dager før og 14 dager etter måtte hun være røykfri. Nå er det bare en uke til jeg skal inn, hjelper det hvis jeg slutter nå ? Jeg har vært inne på titalls sider på nettet og sett på brystreduksjon, kun to av de jeg har funnet sier at man skal slutte å røyke 2 uker før. Noen sier ingenting om det, og andre sier 6-3 timer før selve operasjonen..Hva er rett ? Og hva kan skje nå som jeg bare har 1 uke igjen til operasjonen og feks slutter idag ? Er det større sjans for at jeg får komplikasjoner som koldtbrann, blodpropp ol nå ? Blir litt redd jeg nå.....Er foressten 31 år ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277710-brystreduksjon-og-r%C3%B8yking/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.