Gå til innhold

brystreduksjon og røyking

Anbefalte innlegg

Gjest Ruthi

Hei. Jeg skal inn nå for å få brystreduksjon. Jeg har ikke fått noe beskjed om å slutte å røyke, mens en annen kvinne som fikk dette gjort på samme sykehus fikk den beskjeden - 14 dager før og 14 dager etter måtte hun være røykfri. Nå er det bare en uke til jeg skal inn, hjelper det hvis jeg slutter nå ? Jeg har vært inne på titalls sider på nettet og sett på brystreduksjon, kun to av de jeg har funnet sier at man skal slutte å røyke 2 uker før. Noen sier ingenting om det, og andre sier 6-3 timer før selve operasjonen..Hva er rett ? Og hva kan skje nå som jeg bare har 1 uke igjen til operasjonen og feks slutter idag ? Er det større sjans for at jeg får komplikasjoner som koldtbrann, blodpropp ol nå ? Blir litt redd jeg nå.....Er foressten 31 år !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277710-brystreduksjon-og-r%C3%B8yking/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...