Niffi Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hei, hei. Meg igjen... :-) To og en halv uke til termin. Lillenurk sparker til tider så hardt der inne, at det nesten er litt vanskelig å puste... Men du og du, så koselig det er :-) Vi gleder oss veldig til å møte ham! Jeg har forressten nettopp spist en halv pose M, angrer litt på det for nå er aktivitetsnivået HØYT!!!! Jeg har bare ett lite spørsmål i dag; vi var på offentlig sykehus denne runden med IVF, hvor jeg ble gravid. Da sa de at de hjalp par med å prøve å få 2 barn (innenfor de ordinære forsøkene). Dette var vårt første forsøk i det offentlige. Jeg var 38 år da forsøket startet, jeg er nå 39. Vi ønsker gjerne å prøve å få en til, helst innen ett år eller to. Er det noen av dere som vet om jeg vil få prøve flere ganger ved offentlig sykehus? Vi var UTROLIG fornøyde der vi var, Haukeland i Bergen, og skulle gjerne ha fortsatt der. Jeg vil være 40 år ved eventuelt neste forsøk. Jeg bare lurte - og håper, siden vi har startet der, og de sa de prøver å hjelpe par med å få 2 barn... Er veldig takknemlig for svar :-) Niffi 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277729-offentlig-sykehus-og-alder/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.