Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, hei.

Meg igjen... :-)

To og en halv uke til termin. Lillenurk sparker til tider så hardt der inne, at det nesten er litt vanskelig å puste... Men du og du, så koselig det er :-)

Vi gleder oss veldig til å møte ham!

Jeg har forressten nettopp spist en halv pose M, angrer litt på det for nå er aktivitetsnivået HØYT!!!!

Jeg har bare ett lite spørsmål i dag; vi var på offentlig sykehus denne runden med IVF, hvor jeg ble gravid. Da sa de at de hjalp par med å prøve å få 2 barn (innenfor de ordinære forsøkene). Dette var vårt første forsøk i det offentlige. Jeg var 38 år da forsøket startet, jeg er nå 39. Vi ønsker gjerne å prøve å få en til, helst innen ett år eller to. Er det noen av dere som vet om jeg vil få prøve flere ganger ved offentlig sykehus? Vi var UTROLIG fornøyde der vi var, Haukeland i Bergen, og skulle gjerne ha fortsatt der. Jeg vil være 40 år ved eventuelt neste forsøk.

Jeg bare lurte - og håper, siden vi har startet der, og de sa de prøver å hjelpe par med å få 2 barn...

Er veldig takknemlig for svar :-)

Niffi

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277729-offentlig-sykehus-og-alder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...