Gå til innhold

HJELP!........mine bønner er hørt

Anbefalte innlegg

Gjest og jeg er dritnervøs!

Ok: Jeg har vært forelska i samme jente veldig lenge nå. Og i det siste har hun forandret seg ovenfor meg, hun virker rett og slett som om hun er litt forelska i meg :-)

Det første hun sa til meg i dag var at hun er alene hjemme til helga, og så lurte hun på om jeg ville komme på vorspiel. Og hun har tydeligvis ikke tenkt å be så mange heller.....

Så, dere vet jo hva dette kan bety? MEN, jeg er usikker på hvordan jeg skal legge dette opp. Bør jeg ha sex med henne hvis hun vil det? Eller er det lurt å vente? Jeg som aldri har gjort det før, åssen skal det gå hvis jeg sier ja til noe sånt??? Kanskje hun mister interessen når hun finner ut hvor klønete jeg sikkert er?

Uff. Etter at hun spurte meg (hun løp bort til meg og smilte til meg hele tiden, og kikka meg dypt inn i øynene mens hun snakket) så ble jeg litt redd. "Hvordan skal jeg klare å holde henne i det humøret og så interessert som hun er nå?" tenkte jeg. Så det ble litt uvant etterpå, vi visste ikke helt hva vi skulle si til hverandre. Liker ikke sånne stunder.

Men man må vel igjennom mye sånt før man begynner å bli trygge på hverandre??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27776-hjelpmine-b%C3%B8nner-er-h%C3%B8rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å slappe av! (lett å si? KNIS)

Vil vel ikke anbefale sex med en gang - da kan det bli litt pinlig/ekkelt å snakkes seinere?

Kanskje bedre å satse på å bli bedre kjent og ta det litt sånn steg for steg - til det bygger seg opp....osv!!!

Hvis hun er i samme humør/stemning som du fortalte, er det vel bare (...?) å flørte og kose deg og nyte denne herlige tida!?

Lykke til!

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Så heldig du er. Endelig ser det ut til at flammen har vist deg interesse også.

Ta imot invitasjonen og se hva som utspiller seg. Det finnes nok ingen oppskrift på hvordan en blir kjærester og går frem. Her er det samspillet mellom dere to som avgjør. Jeg vil råde deg til å vente med sex, og heller bli kjent med henne på andre måter til å begynne med. Det tror jeg vil gjøre deg tryggere selv også.

Gjest sniken

Prøv å slappe av! (lett å si? KNIS)

Vil vel ikke anbefale sex med en gang - da kan det bli litt pinlig/ekkelt å snakkes seinere?

Kanskje bedre å satse på å bli bedre kjent og ta det litt sånn steg for steg - til det bygger seg opp....osv!!!

Hvis hun er i samme humør/stemning som du fortalte, er det vel bare (...?) å flørte og kose deg og nyte denne herlige tida!?

Lykke til!

bare la det hele gå sin gang,gjør det du føler for og vær det selv,det går nok veldig greit,ikke spill en rolle, men vær deg selv som skrevet,tenk så bra det blir hvis du gjennomfører denne samenkomsten,uansett må mann jo ofre litt for å få det bedre,nå er du kanskje nede, men snart er du oppe når det gjelder nervøsitet,så hvis du liker denne jenta så sier det seg selv,om du skal ha sex eller ikke får du la henne bestemme,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...