Gjest veitj24 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hei!! Var på pc`n til sambo her forleden og fant ut at han hadde googlet eksen sin som han hadde et 7-8 mnd forhold da han var 19 år (han er 25 nå), i tillegg hadde han googlet bedriften som faren hennes eier. Dette hadde ikke vært noe problem da det er såpass lenge siden hadde det ikke vært for at han snakket om henne ganske så ofte i begynnelsen av forholdet (vi har vært sammen i ca 1,5 år) om hvor bra og pen hun var osv. Jeg derimot har knapt motatt et kompliment fra fyren. Jeg konfonterte ham med dette og gjorde det ganske enkelt slutt fordi jeg haddë på følelsen at han ikke har kommet over henne og fordi jeg føler at jeg ikke kan stole på ham. Han ble veldig fra seg og sa at det ikke var noen grunn til at han hadde gjort det og sier at han ikke vet hvorfor han gjorde det. Han sier selv at han har kommet over henne, og de ikke har hatt kontakt siden d ble slutt og at det nesten ikke kan regnes som eks da han var bare 19 og hun 16. Det ble ikke slutt, men jeg klarer ikke helt å stole på ham. Han har ikke oppført seg som noen kjæreste og dette har jeg sagt til ham og han lover å skjerpe seg. Han sier selv at han ikke er god på å gi komplimenter, men uansett.. jeg får alltid høre hvor pene alle andre er. Nå har han riktignok skjerpet seg og er veldig oppmerksom osv, men da blir jeg skeptisk på om dette er noe han virkelig mener eller bare gjør for å slippe at jeg gjør det slutt.. Er litt frustrert og skeptisk for tiden, har ikke lyst å finne ut at jeg kaster bort tida mi. Fint om noen kan komme med noen innspil... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277923-google-eks/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 At man googler ekser tror jeg definitivt er adskillig mer vanlig enn uvanlig! ) At en del menn ikke er flinke med komplementer likeså. Min er ikke flink der, vi har snakket om det, han har innrømt det og jeg har stort sett innfunnet meg med det. Så da han faktisk kom - helt uoppfordret! - med en komplement forleden holdt jeg på å falle ut av sofaen! ) Jeg skjønner at du reagerte på at han omtalte eksen som fin og bra, sånt gjør man bare ikke! Men han er tydeligvis ung ennå, det kan vel delvis unnskyldes med det. At man aldri gir komplementer til kjæresten, men stadig kommenterer andre damer derimot... Det er ikke pent! Du får ta igjen med samme mynt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277923-google-eks/#findComment-2241746 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 En mann som ikke gir så mange komplementer, kunne jeg nok levd med om jeg bare merket at jeg kom først. Men en som legger ut om eksen i det vide og det brede og skryter av henne og alle mulige andre, hadde jeg ikke taklet. Enten hadde jeg kommet alt for langt ned på lista, eller så var han slem eller rett og slett trang i nøtta. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277923-google-eks/#findComment-2243258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.