Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jessie1

Hei. Jeg og kjæresten har hatt ubeskyttet sex. Jeg venter igrunn mensen rett rundt hjørnet, men for noen dager siden begynte det å rumle i magen. En slags bobling.. Så på søndag hadde jeg litt blod i trusa. Ikke mye, det var litt brunaktig. På mandag var det ikke noe blod, kun denne rare følelsen, en slags rumling eller bobling i maven. På tirsdag igjen kom det blod igjen. Noe brunaktig, og da jeg var på do, var det rosa på papiret. Vannaktig blod liksom. Hva betyr dette?? Er jeg i ferd med å abortere?? Hvis jeg er gravid da... Er litt redd.. Men har ikke smerter, heller ikke mengder med blod. Bare litt. Har aldri hatt uregelmessig mens, så dette er nytt for meg. Er jeg gravid tro? Eller er dette vanlig? Klarer ikke slappe helt av,..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277927-hjelp-jeg-bl%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...