Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mest sannsynlig betyr det ingenting, jeg har hatt masse små blødninger i begge mine svangerskap - i det siste fra uke 8 helt til noen og 30 uker. Var til tidlig UL, ikke noe galt å se.

Jordmor beroliget meg med at gravide har noen lettblødende celler oppe ved livmoren, og det er slett ikke uvanlig å bl i svangerskapet.

Forsetter det å blø bør du nok ta kontakt med lege/jordmor, men blir det med denne ene blodflekken kan du nok ta det helt med ro. :-)

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du er kommet så langt er risiko for abort meget liten. Blødning kan komme fra livmorhalsen som gjerne blir rik på blodkar på grunn av hormonendringene under graviditet og lett kan blø, for eksempel i forb. med samleie. Hvis det gjentar seg, synes jeg du skal be din lege om å henvise deg til ultralyd så man kan sjekke at alt er normalt. Lykke til med svangerskapet.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...