Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan nok være slimproppen som går ja, men den kan gå flere uker før selve fødselen starter. Men kanskje...? Lykke til med fødsel i alle fall!

Her er jeg 6 dager over termin i dag, og ganske utålmodig :o)

Hva, fødte du ikke igår på den kule datoen, sånn som vi sa?

Da blir det vel 07.06.07, men sent om kvelden, for å unngå problemer med eksamen...

Annonse

Det kan nok være slimproppen som går ja, men den kan gå flere uker før selve fødselen starter. Men kanskje...? Lykke til med fødsel i alle fall!

Her er jeg 6 dager over termin i dag, og ganske utålmodig :o)

Heisan.

Tusen takk for svar :-)

Håper mij har rett...at fødselen er rundt hjørnet :-).....jeg vil ikke vente i flere uker nå, i denne varmen. Jeg har endel kraftige kynnere. Har hatt kynnere store deler av svangerskapet, men de er blitt endel kraftigere i løpet av de siste 2 - 3 ukene... Et bra tegn med tanke på forestående fødsel????

Ellers vil jeg få ønske alle en god dag. Og til dere som er veldig gravide: hold ut i varmen!!!

Neida. Kommende mandag blir det. Tro meg.

Mandag?? *stønn* Jeg håper du tar feil ;o)

Skjønt, det er jo tross alt bedre at hun kommer av seg selv på mandag enn at jeg blir satt i gang på tirsdag i alle fall.... Tirsdag er overtidsdatoen min, så jeg regner med det blir gjort et eller annet da om hun ikke har dukket opp.

Mandag?? *stønn* Jeg håper du tar feil ;o)

Skjønt, det er jo tross alt bedre at hun kommer av seg selv på mandag enn at jeg blir satt i gang på tirsdag i alle fall.... Tirsdag er overtidsdatoen min, så jeg regner med det blir gjort et eller annet da om hun ikke har dukket opp.

Mandag er en ypperlig dag å ha bursdag på, det kan jeg love! :o) Så h*n har nok vett til å vente til da tenker jeg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...