Gjest hva kan dette være?? Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg våknet en morgen for noen mnd siden med omtrent ingen kraft i ene foten. Greide kun å løfte den hvis jeg bøyde kneet. Dette varte omkring en uke. Etterkant av dette har jeg betydelig mindre kraft i den foten enn den andre, men da ikke i den grad som den første uken. Jeg er plaget med brennende smerte i låret, men ellers ikke smerter. Har opplevd en rekke hendelser hvor foten plutselig uten forvarsel blir til "gele", og andre ganger hvor begge føttene tar fyr litt over knærne. Har da mistet all kraft og falt i gulvet. Har da gått 4-5 min før jeg har kommet meg på beina igjen. Jeg har tatt mr og spinalprøve som er fin. Emg undersøkelse viste dårlig signal fra lårmuskel. Venter nå på videre utredning. Jeg er visst ikke noe klassisk eksempel, dvs de er uviss hva dette er (nevrologer) og de er ikke sikker på om dette er noe nevrologisk. Det jeg lurer på er om det er andre som har hatt lignende symptom, og hva som hva som var diagnosen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277954-kraftsvikt-i-fot/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.