Gå til innhold

Kraftsvikt i fot

Anbefalte innlegg

Gjest hva kan dette være??

Jeg våknet en morgen for noen mnd siden med omtrent ingen kraft i ene foten. Greide kun å løfte den hvis jeg bøyde kneet. Dette varte omkring en uke. Etterkant av dette har jeg betydelig mindre kraft i den foten enn den andre, men da ikke i den grad som den første uken. Jeg er plaget med brennende smerte i låret, men ellers ikke smerter. Har opplevd en rekke hendelser hvor foten plutselig uten forvarsel blir til "gele", og andre ganger hvor begge føttene tar fyr litt over knærne. Har da mistet all kraft og falt i gulvet. Har da gått 4-5 min før jeg har kommet meg på beina igjen. Jeg har tatt mr og spinalprøve som er fin. Emg undersøkelse viste dårlig signal fra lårmuskel. Venter nå på videre utredning. Jeg er visst ikke noe klassisk eksempel, dvs de er uviss hva dette er (nevrologer) og de er ikke sikker på om dette er noe nevrologisk. Det jeg lurer på er om det er andre som har hatt lignende symptom, og hva som hva som var diagnosen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277954-kraftsvikt-i-fot/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...