Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jada, jeg veit at jeg har spurt om hundre andre rare ting, men jeg vil gjerne høre noens idèer om hva dette kan være...

Skal være rett rundt eggløsningstider nå, hvis jeg har normal syklus etter p-pilleslutt.

På dag 14 i syklusen kjente jeg plutselig at brystvortene var innmari såre. De er øme og veldig såre, og har vært det i tre dager nå. Synes de blir værre og værre, og nå kjenner jeg at de "brenner" hele tiden, og gjør hele brystet varmt.

Er dette bare hormonene som går berserk etter p-pilleslutten tro? Eller hva...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277972-flere-rare-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var gravid første gang var såre brystvorter det første symptomet jeg fikk. Men at det skulle dukke opp på dag 14...? Nei ikke vet jeg, kanskje du har hatt eggløsning tidligere enn du trodde?

Lykke til i alle fall :o)

Oi, spennende!

Moro å leke litt med tanken i hvert fall, selv om det er lite sannsynlig:-)

Takk for svar:o)

Oi, spennende!

Moro å leke litt med tanken i hvert fall, selv om det er lite sannsynlig:-)

Takk for svar:o)

Hvordan går det med de såre brystvortene dine?

Kan det være at de blir litt såre rundt eggløsning? Jeg mener at jeg hadde eggløsning en gang fra lørdag-tirsdag... Og på mandag (TROR det var mandag) fikk jeg også en anelse ømme brystvorter, og har det fremdeles i dag.. Det har jeg ikke hatt siden for et par år siden når jeg trodde jeg hadde blitt gravid ved en liten miss... Jeg hadde masse tegn, men hvis jeg var gravid så var det over før mensen kom... Men, det passer jo ikke helt med tida..

Dette er andre prøveperiode..., håper det klaffet denne gangen!

Hvordan går det med de såre brystvortene dine?

Kan det være at de blir litt såre rundt eggløsning? Jeg mener at jeg hadde eggløsning en gang fra lørdag-tirsdag... Og på mandag (TROR det var mandag) fikk jeg også en anelse ømme brystvorter, og har det fremdeles i dag.. Det har jeg ikke hatt siden for et par år siden når jeg trodde jeg hadde blitt gravid ved en liten miss... Jeg hadde masse tegn, men hvis jeg var gravid så var det over før mensen kom... Men, det passer jo ikke helt med tida..

Dette er andre prøveperiode..., håper det klaffet denne gangen!

Hei hei!

Mine ømme brystvorter har det mye bedre takk:o)

De er ikke så såre utenpå lenger, og "brenner" ikke slik de gjorde, men de er fortsatt like ømme inni... Kan godt ha noe med eggløsning å gjøre, stemmer jo med tiden. Men de er jo ømme enda da... Hormonene i kroppen min går vel hurramegrundt for tiden, siden det er første syklus etter pilleslutt, men er jo mye morsommere å tenke på at det kan være noe helt annet som foregår inni der:-)

Venter mens på mandag, hvis jeg ligger helt på gjennomsnittet, så nå blir det spennende!

Du er i andre prøveperiode? Så gøy at det er flere prøvere her inne! Håper du holder oss underrettet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...