Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ericka

heisann du. jeg er ei jente på 23 år, som dessverre nå er bekymret for infertilitet. 1 2002 hadde jeg en abort, og ble plaget i ettertid med en infeksjon i magen. dette resulterte i vond lukt, smerter og forandringer i menstrasjonen(før hadde jeg det punktlig i syv dager, mens nå er den gjerne noen dager forsinket og varer i 3-4 dager.. .og kan plutselig dukke opp en dag eller to etter jeg er ferdig. ikke før i februar 2006 kom jeg på laptroskopi. da på grunnlag av at jeg byttet lege. min tidligere lege trodde ikke noe på meg og ville ikke henvise meg videre til gyn. poliklinikk. i rapporten fra sykehuset stod det at det hadde forekommet arr på egglederene og at det var en teknisk feil som hadde forekommet da de skulle sprøyte blå væske gjennom lederene så de fikk ikke sjekket om de var tette. jeg og min kjæreste har nå i 3,5 år prøvd å bli gravide uten hel=( han har tatt sædprøve og det var ingenting galt med den. det er samme mannen som jeg ble gravid med i 2002. det jeg lurer på da.. er det ikke mulig å åpne opp på nytt og se igjen siden det hadde forekommet teknisk feil? har fått henvisning til kunstig befruktning, men jeg vil helst at det skal forekomme på natur måten. det må jo være en mulighet for det? hormonsprøyter? håper du kan gi meg et hjelpende svar for føler ikke at jeg får noe hjelp. og det tar sånn tid med alle ventelistene. veit det er mange som sliter med det samme, men vondt å ikke føle seg prioritert==( mvh jente 23 år

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277981-laptroskopi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...