Gå til innhold

Hva vil han?

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert eks

For ikke så lenge siden ble det slutt mellom meg og samboer.

Han har behandlet meg dårlig lenge. Det endte emd at jeg dro til mine foreldre 2uker og da bestemte han seg for å dra tilbake til London.

Jeg forsørget oss begge, han satt bare hjemme og spilte wow, når jeg kom hjem var det nesten bare kjeft å få. Alt jeg gjorde var feil.Ikke hjalp han noe med husarbeidet heller.

Vi bodde en periode i London hvor begge jobbet, han tjente ganske mye mer enn meg og han lot meg aldri glemme dette, jeg prøvde derfor å gjøre litt opp for det ved å ta mesteparten av husarbeidet.

Nå som det er slutt virker han veldig forvirra, han har dratt tilbake til London og fått seg bra jobb. Det virker som han ikke helt vet hva han vil, den ene dagen er han veldig klar på at det er slutt, neste dag vil han vite hva jeg mener osv.

Vil han bare ha ei som han kan sjefe med?

Jeg er veldig klar på at han ikke han oppføre seg sånn og jeg ikke kommer til å tolerer dette hvis det i det hele tatt skulle bli noe mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277999-hva-vil-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, hva han vil? Få i både pose og smekk sannsynligvis.

Litt mer interessant, synes jeg: Hva vil du?

For meg er felleseie et viktig element av et samliv. Vi eier sammen både matrielle goder og økonomiske midler så vel som ansvaret og byrdene ved forvaltning av vår eiendeler, forpliktelser og økonomisk innbringende aktivitet. Så lenge begge yter sin skjerv, er det meg revnende likegyldig å måle hvem som har bidrat mest i kroner og øre. For meg blir det usamklig.

Så du gjetter kanskje at den mannen du beskriver ikke er en mann jeg ville lagt meg hardt i selen for å få tilbake med mindre det var barn inne i bildet.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277999-hva-vil-han/#findComment-2242191
Del på andre sider

Du har nok hatt det vanskelig, men om jeg var deg ville jeg nå bare vært glad

for at han er ute av ditt liv. De aller fleste som oppfører seg slik forandrer seg aldri,

KUN i en kort periode. Du fortjener bedre, gå på polet...kjøp deg en god vin og skål for at du nå har ALLE muligheter til å finne LYKKEN:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277999-hva-vil-han/#findComment-2242207
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...