Gjest Cava Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei. Jeg har over tid hatt en strekk i høyre bein. Den starter helt i bunn av ryggen, går over rompa, nedover låret og helt ned til ankelen. Til å begynne med var det bare en svak strekk, men den har etterhvert begynt å bli riktig så plagsom. Det største problemet er faktisk å sitte stille, stå eller ligge - jeg klarer ikke lenger å finne noen posisjon hvor jeg ikke kjenner strekken. Gå normalt er ikke noe problem i det hele tatt, da kjenner jeg ingenting. Vet ikke om dette har noe med saken å gjøre, men vil nevne at jeg tidligere har hatt ryggsmerter der strekken starter i ryggen. Smertene kan beskrives som en muskel som står i spenn, - den klarer ikke slappe av. Disse smertene er nå mer eller mindre helt over. Jeg ønsker tips om hva jeg kan gjøre for å få bort denne strekken - den begynner, som nevnt, å bli svært plagsom. Mange takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/278022-strekk-i-hele-h%C3%B8yre-bein/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.