Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nervioso

Hei! Jeg er en jente på 24år, og har hatt mensen nå i 3-4 dager, og har uvanlig mye vannlating. Jeg har ikke gått på do så ofte på lenge, kan man si.Dette har pågått i 5-6 dager, med ofte vannlating. Har også gått litt opp i vekt.Bruker å få litt kvalme tidlig på dagen. De 2 første dagene med mens, har jeg blødd mye, men har avtatt mye etter det. Det er veldig lite blod som kommer nå. Med mindre det bygger seg opp, for så å komme mye igjen? Jeg blir også fort trett tidlig på kveldene. Jeg lurer da på om det kan være noen sjangs for at jeg har blitt gravid? Eller er det lite sannsynlig?Siden det er mensen jeg har, eller er det bare en blødning? Hva kan det være? Og hva skal jeg evt.gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278037-hva-kan-det-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du har fått menstruasjon til ventet tid er det vel lite trolig at du er gravid. For å være helt sikker er det jo meget enkelt å ta en graviditetstest. Du sier ikke om du bruker prevensjon eller om du prøver å bli gravid.

Mye vannlating kan ses ved menstruasjon hvor man kvitter seg med det man har samlet opp i kroppen i den siste delen av syklus.

Men en enkel urintest vil være avklarende, vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...