Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå håper jeg noen her kan fortelle meg hva det er som kan føre til en ekstrem tretthet?

Kan man, dersom man er blitt gravid, være så trett at det omtrent går rundt for en?

Vet dere, jeg har de siste to ukene vært helt uttafor fysisk. Jeg sover rett som det er - på møter på jobben (flaut!!), når jeg ser på tv, når jeg kjører bil (farlig!!)..i det hele tatt, det er ekstremt tilfelle dette!

Jeg er sår i øynene, det svir litt liksom, så trett er jeg - og øyelokkene er svært tunge.

Jeg blir sliten etter en times hagearbeid -jeg som vanligvis klarer 6 timer på rappen. Jeg orker ikke henge opp tøy eller stryke en skjorte...er helt kaputt rett og slett.

Også gråter jeg lett...

Men jeg tror liksom ikke jeg er gravid.

Hadde en SA for 6 uker siden, men var ikke så trett de første 4 ukene.

Har tatt allergi-tabletter uten virkning. Har ikke allergi heller, men det kunne jo være det hadde dukket opp noe..

Jeg aner virkelig ikke hva som skjer med meg. Sist gravitest tok jeg for halvannen uke siden..negativ. Aner ikke når ikm er, men har ikke fått noe mens etter spontanaborten.

Vær så snill, dersom jeg ikke er gravid - hva kan feile meg???

Er svimmel til tider og...

Og hvs dere lurer på hvorfor jeg ikke tester igjen, så er det fordi jeg har lten tro på positiv test, samt at jeg ikke har de ømme puppene slik som sist...så da så.

Fortsetter under...

Hva slags allergitabletter er det du har spist? Noen allergitabletter kan være ekstremt søvndyssende. Men du var vel kanskje trett før du begynte med dem?

Dette ville jeg definitivt gått til legen med.

Zyrtech. Men har kun tatt dem tre dager, uten effekt. Og nå dropper jeg dem, siden jeg faktisk ikke er allergisk...men tenkte jeg kanskje hadde blitt det nå..

Merkelig, får vel ta en tur til legen, ja :( Takk for svar!

Gjest bibbabba

Hvorfor får man det, da?

fordi skjoldbruskkjertelen lager for lite av hormonet tyroksin som er hormonet som holder stoffskiftet i gang.

kan vel være flere grunner til at det skjer, men legen min sier det er den nye store folkesykdommen.

Det fins behandling for dette. Men håper i ditt tilfelle at det bare er noe forbigående:)

Jeg blir forresten ekstremt trett av Zyrtec!! (men forsto det slik at du var trøtt på forhånd og skulle sjekke om det var allergi som gjorde deg trøtt. men da hjelper det neppe ned zyrtec hehe, man blir jo kjempetrøtt av den..)

Annonse

fordi skjoldbruskkjertelen lager for lite av hormonet tyroksin som er hormonet som holder stoffskiftet i gang.

kan vel være flere grunner til at det skjer, men legen min sier det er den nye store folkesykdommen.

Det fins behandling for dette. Men håper i ditt tilfelle at det bare er noe forbigående:)

Jeg blir forresten ekstremt trett av Zyrtec!! (men forsto det slik at du var trøtt på forhånd og skulle sjekke om det var allergi som gjorde deg trøtt. men da hjelper det neppe ned zyrtec hehe, man blir jo kjempetrøtt av den..)

Hehe, tok min siste Zyrtec i går og er like trett - hvis ikke mer ;) Så nei, var nok ikke smart det.

Takk for svar, leste nettopp om lavt stoffskifte og har ingen av de andre symptomer..

Er hverken deprimert, frysen, mister hår,har sprø negler etc..

Nei dette må vel legen få sjekket opp tror jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...