Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har så lite lyst å sex med mannen, han vert lei seg når eg aldri har lyst på han. Kva kan eg gjera ? Eg er lite flink til å prata om dette. Pratar det ofte vekk i andre ting Har lest at det finnes eit plaster som gjev hormontilskudd og som aukar lysta. Har lyst å få meir lyst.. Bente

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278102-kvinne-53lite-lyst-p%C3%A5-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Kanskje det ikke er så mye å gjøre? Kanskje du allerde har mistet lysten og da hjelper det ikke stort. Kan jo være at du er i overgansalderen også.

Men det er jo slik at lysten blir mindre jo eldre man blir og for noen blir lysten tidlig borte for andre mye senere. Vi er alle forskjellig.

Men generelt så er det slik at jo mindre sex du har, jo mindre lyst får du. Dette er noe som må dyrkes og holdes vedlike. Er som trening generelt, hvis du aldri trener så blir det et ork å trene og det ender med at du ikke gidder, selv om du føler at du burde. Omvendt, jo mer du trener jo mer har du lyst til å trene. slik er det faktisk med sex også.

Men jeg synes at du burde bli flinkere til å snakke om det. Åpenhet er ofte et must i et forhold.

Kanskje dere finner løsninger som kan være bra for begge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...